- KOMWAG a.s.
- O nás
- Aktuality
- Ocenění Superbrands pro rok 2019
Ocenění Superbrands pro rok 2019
Ve středu 18.9.2019 jsme obdrželi ocenění Superbrands pro rok 2019.
V České republice je program Czech Superbrands aktivní již 7. rokem a za dobu své existence si vydobyl prestižní postavení. I letos vybral ty nejúspěšnější značky z více než milionu registrovaných značek na českém trhu a umožnil jim prostřednictvím PR a mediální kampaně ještě větší vizibilitu a prestiž. Oceněné značky zapojené do programu mohou zároveň využít řady analýz, výzkumů či konzultací od partnerů Czech Superbrands a posílit tak svoje postavení na trhu.
Získat ocenění Superbrands však mohou jen ty nejlepší značky. K tomu slouží nezávislé tříkolové poměřování napříč desítkami kategorií, přičemž důraz je kladen na jejich obchodní výsledky, odborný pohled komise expertů Brand Council nebo v případě spotřebitelských značek i na průzkum mezi spotřebiteli.
V řadách 31členné komise Brand Council zasedají profesionálové z oblastí obchodu, komunikace, marketingu a dalších oborů, aby tak posoudili hodnotu nominovaných značek.
V rámci galavečera Czech Superbrands Tribute Event byla pokřtěna již tradiční obsáhlá ročenka Czech Superbrands 2019, která uceleně prezentuje některé oceněné značky za uplynulý rok. Jsou v ní představeny příběhy oceněných značek a partnerů Superbrands, které poukazují na jejich historii, úspěchy, produkty či hodnoty a aktivity společenské odpovědnosti firem.
Přehled oceněných značek na Czech Superbrands Tribute Event 2019 naleznete na webových stránkách www.czechsuperbrands.com.
Superbrands je nejuznávanější nezávislou globální autoritou v oblasti hodnocení a oceňování obchodních značek. Titul Superbrands je znakem speciálního postavení a uznáním speciální pozice značky na lokálním trhu. Pečeť Superbrands získávají značky s vynikající pověstí – zákazníci si s nimi spojují významné hodnoty a mají k nim osobní vztah. Od svého vzniku ve Velké Británii si projekt získal celosvětové uznání a dnes je cena Superbrands uznávána jako speciální ocenění, které na základě sjednocených kritérií a metod každoročně identifikuje nejlepší z nejlepších značek ve více než 90 státech na 5 kontinentech.